fredag, december 08, 2006

Överdriven ensamhet?

Fredag igen, härlig fredag, visserligen har jag fullt upp med allt möjligt i helgen som vanligt men kanske att jag skulle kunna sova ut imorgon!

Siktar på en god afterwork idag, får fundera lite på vart man skall ta den... god mat och billig dricka gynnar mina sinande konton.

Åter till överskriften.
25 år, ingen fru, ingen sambo, ingen flickvän, inga överdrivna upplägg för det heller.. det känns rätt skönt faktiskt ändå. Överdriven ensamhet kan jag verkligen inte kalla det, vänner med och utan fnitter finns det gott om och ensamheten har inte krupit på mig speciellt hårt, men samtidigt så finns det ju stunder då man saknar. Vad är det man saknar eg? Någon snygg/ett utseende? Känslor/Pirr? Närhet? Alltsamman kanske... Hmm inget att lägga mer energi på känner jag!

Fasen, måste nog börja fixa lite med julkorten också, ajaj! Och julklappar.. inte en enda inhandlad...

Förresten, vad gillar ni avokado?

1 kommentarer:

Klockan 11 april, 2007 15:36 , Anonymous Anonym sa...

Avokado=yummie!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida