torsdag, november 30, 2006

Nighty

noll noll tjugosex, piiiiip!

Där är vi nu dags att summera dagen. En dag men konstig smak, la mig i tid igår, 23.30 är klart i tid på min skala, tjötade lite i tfn och beslutade mig för att sova 00.15, försökte, gick inte, till slut fick jag gå upp och peta på datorn en sväng, sen äta en fet macka, läsa lite Kalle Anka, och somnade väl till slut vid 4, blä! klockan ringer 7, och skriker i örat på mig, klarar inte det och sover till strax efter 9 istället!
Upp ur sängen, snabbt iväg lite senare till A&L och prata datorer, inköp, och annat allmänt härligt babbel. en slurk sitter aaaaldrig fel!
Hem igen, rota, fixa, plugga, kika, sova, äta, ringa, trolla, packa och iväg för att se på handbollsmatch och sedan själv träna handboll. Hem igen, fixa inlämningsuppgift, bråttom bråttom..

och nu sneglar jag mot min säng, tror den är tom dock :

tjoflöjt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida