tisdag, maj 22, 2007

Vår vår vår...

Hej Bloggen!

Nu höll jag ju inte riktigt mig löfte och blev så aktiv här som var tänkt, glömde helt enkelt bort dig och gjorde alldeles för mycket annat, dessvärre.

Så åter till mig och mitt liv, för det är väl ändå det man vill läsa om när man ärhär gissar jag?, eller vi kan ju hoppas på det. En lång Kristi Himmelfärdshelg har vi bakom oss och min innehöll bröllop, jobb, fest i kollektiv och tvätt+träning.

Först lite om bröllopet, det gällde en gammal barndomsvän som hade hittat sin flicka för livet. Ett riktigt fint traditionellt bröllop med en efterföljande sextimmarsmiddag med mycket trevligt sällskap! Att kliva upp dagen efter och jobba kändes dock halvsegt, men pengarna rullar ju in iaf... På lördagkvällen blev det fest i en kollektiv-villa, vilken skön vind de hade där, stort som ett litet uteställe med dansgolv och massa soffor, perfekt för sommarfester :) mer sånt! Trevligt folk och skön stämning var det också, även om jag själv höll mig rätt lugn...

Idag står det på agendan:
-Plugga
-Plugga mer
-Gå ut i solen och kanske lira lite bandy med blodsbroder
-Gå på kvällskurs
-Plugga igen

Spännande värre, men snart kommer det nog hända något riktigt kul i mitt liv, känner det på mig nu :)

So long sålänge... Skall börja aktivera mig lite här nu, promise!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida