söndag, maj 27, 2007

Mors dag || regn...

En liten flashback till mina senaste dagar...

Torsdag kväll avnjuts hemma i soffan tillsammans med H som gör hela tillställningen mycket trevlig ihop med filmerna 300 och Dum Dummare (recensioner görs ej).

Fredag i studiens spår visar att jag har en del kvar att läsa innan jag smiskar tentan på lördag... Slutar med att jag somnar sent om side...

Lördag startar med ett hemskt ryck när väckarklockan bankar på i mina drömmar. Knatar och släpar iväg alla kroppsdelar till tentasal, skriver den och känner mig inte riktigt nöjd.
Tar mig hem och hamnar i pokerns värld, denna gång med ett gott resultat som man inte ska skämmas över. Kvällen rivstartar när jag och B tar oss ner till Källarkrogen vid Gamle Port och mäktar i oss Hjortstek och Lamm, gourmet á la lördag i maj! Knatar sedan iväg bort till P:s lägenhet där F och P insuper lite god öl och vi ser A night at the Museum (3:e ggn för mig). Fixar taxi och tar oss in på Excet innan 23 (gratis inträde), hamnar i baren och börjar beställa in drink på drink på drink (2 för 1 i baren till halv tolv).. Efter 4 drinkar och 1h i tid börjar man känna sig lite smårund under fötterna vilket får oss att hitta dansgolv, en massa vänner, ett black jack-bord och ännu fler vänner! Lyckad kväll men en ganska tidig hemgång för mig (säg 2.40)... På vägen hem provar jag en veggokebab i tunnbröd, hmm, tror inte den som komponerade ihop den kryddningen/blandningen har provat vanlig kebab någon gång alltså...

Söndag, Mors dag, det innebär middag hos mor, fiskrätt, mums! Studier och kanske.. ytterst kanske lite social aktivitet ikväll...

That's my life kort och koncist med med många ord.

Tada!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida