torsdag, maj 31, 2007

Sista Maj, wonderfull

Då har vi slutligen kommit till månadens sista dag. Vad bör man ha fixat nu?

-Betalat sina räkningar?
-Planerat upp sin sommar?
-Fått ut något bra av en lång månad med hela 31 dagar?
-Sovit av sig Valborgsfyllan? (för er som inte gjort det, god bless)

Hur ser nästkommande månad ut i mitt liv då? Frågan är lika öppen som pärleporten en sen dag i ens liv, nja så kanske man inte kan uttrycka sig men här kommer ett litet smakprov på ord, plan, upplägg och tillförsikt som nog stämmer gaaaanska sååå....

3st tentor, 3st andra kurser som skall avslutas, nationaldagsjobb + ytterligare 7-8-9 arbetsdagar på en dammig arbetsplats (JYSK), socialt umgänge vad gäller träning, midsommar, varma kvällar, en och annan grovstädning av hemmet, massor med mängder av mat, en hel del jobb med företaget bl.a.

Varför skriver jag nu det här, jo, för att nu vet ni vad ni skall tampas med när vi skall bestämma en tid att träffas :)


På anmodan så skulle jag ta upp att jag i lördags i en av mina sköna stunder efter fyra goa drinkar och en liten svängom vid ett black-jack-bord stack ut huvudet för att heja på en liten lustigkurre som kom förbi mig på Excet. Detta kanske inte magiska, men däremot trevliga ögonblick hade glömt att förtälja sist, now it's done! Det var iaf en gladlynt liten pingla som fick titta högt upp mot himlen ;)

Dags för föda och bokblädderi... Over and out!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida